Հավասարակշռություն

Résultat de recherche d'images pour "հավասարակշռություն"

Հավասար, հավասար, լուռ: Կարծես լռության աշխարհ լինի: Բոլորը միասին մի բանով են զբաղված: Միասին համատեղ աշխատում են նրանք: Նրանցից ոչ մեկը երբեք չի թողնում կամ նեղացնում ընկերոջը: Այստեղ տարբերություն չեն դնում մեծի և փոքրի միջև: Նրանք չեն էլ կարող դա անել, որովհետև համեմատաբար մեր աշխարհին, նրանց աշխարհում մեծ ու փոքր չկա: Նրանք ծնվել են նույն ժամին նույն պահին և նույնիսկ նույն տեղում: Շատ համերաշխ աշխարհ է սա: Այստեղ ամեն ինչ իր կարգ ու կանոնի մեջ է: Այստեղ կա մի բան որ ինձ պահում է այս աշխարհում, նաև կա մի բան, որ հեռու է վանում ինձ այս աշխարհից: Ինձ այստեղ է պահում իրենց համերաշխությունը, բայց ինձ նաև այստեղից վանում է այն, որ այստեղ բոլորը հավասար են: Քո կյանքը դառնում է անիմաստ: Ոչինչ չես կարող քաղել քո կյանքից: Իսկ մեր աշխարհում մեկը մյուսից առավել գիտի և բոլորին սովորեցնում է իր գիտելիքը: Եթե ծնվում ես արդեն խելացի, ուրեմն էլ ինչի համար են ստեղծված այս բոլոր դպրոցները, որտեղից կարելի է վերցնել գիտելիք, և նաև ընկերներ: Ինձ ավելի շատ դուր է գալիս այն միջավայրը, որտեղ ես ապրում եմ:

Leave a comment