Վահե Կարմիրշալյանի ստեղծագործությունները

My favorite film

I have seen  many films but my favorite film  is a Miss Peregrine’s home pecuilar children . This film is about an old orphanage where  strange children live and are surrounded by dangerous people. This film has taught me to believe in all things. In this film the best actor  is a Jane. In this film, there are good and bad Character.

miss_peregrine_film_poster

New year

I love New year. We celebrate new year in our family and usually we invite with our friends.This year we celebrated new year in our house with my grandmother and grandfather.After that we went my father’s friends home and cuntinued the new year with him. I did not write a letter to Santa but he gave me bicycle. and two T-shirts.My mother get a Samsung galaxy S7 edge and my father got a parfume. My brother got uniform of the player Cristiano Ronaldo.

Чем я могу похвалиться

Я  могу похвалиться тем,  что меня окружают верные и преданные друзья. Они так же  и мои одноклассники: Каро, Генрих, Давид Абовян, Давид Арутюнян и Акоп.

Это те люди, которые готовы прийти мне на помощь в любой момент. Был случай когда Каро и Генрих оказались рядом со мной  и выручили меня. Акоп же во время похода, можно сказать, спас мне жизнь. Когда мы проходили по краю обрыва, земля осыпалась у меня под ногами и я должен был упасть в реку. Акоп не растерялся, воткнул палку в землю. Я ухватился за нее и не упал с обрыва.

А Давид Абовян  помогает мне всегда, когда  бывают проблемы с моим компьютером или мобильным телефоном.

Я знаю, что мои друзья всегда рядом со мной.

Ապագայում  In the future

Ապագայում- հայերեն

Բարև ձեզ իմ անունը,  Վահե է: Այսօր ես ձեզ կպատմեմ ինչ կուզեմ լինի ապագայում: Ես կուզենայի որ ապագայում  ամեն ինչ  անվճար լիներ մարդկանց համար: ամեն  մարդ ունենար իր սեփական ինքնաթիռը: Ես կուզենայի նաև տեղի ունենար դարաշրջանի փոփոխություն և մենք ապրեինք քարե դարում: Կուզենայի որ դինոզավրերը լինեին աշաարհի ամենահավատարիմ կենդանիները:

In the future-English

Hello, my name is Vahe. Today I wan’t to tell you what  I would like to happen in the future.I would like that in the  future everything is free for people.I would like that every man  has own  airplane.I  would like  that change of era takes place and we live in stone age.I would like that dinosours are world’s the most loyal animals.

 

Ինչ դեր է կատարում բնությունը մարդու կյանքում

Իմ կարծիքով բնությունը մարդու կյանքում շատ մեծ դեր է կազմում, որովհետև եթե բնություն չլինի հետևաբար մարդիկ չէն կարողանա շնչել և մարդկությունը կվերանա: Բացի շնչառությունը բնությունից խոտից, տերևից, փայտից կարող ես ստանալ հագուստ,սեղան, աթոռ, թուղթ և այլն: Բույսերից կարող ես պատրաստել դեղեր և թեյ և այդպիսի մի շարք օգտակար բաներ:Իսկ ինչպես է բնությունը մեզ թթվածին տալիս:
Բնությունը, ծառը, խոտը,տերևը,բույսը շնչում են ածխաթթու գազ և տարածում թթվածին, իսկ մարդիկ հակառակը: Քաղաքից դուրս միշտ մաքուր որովհետև այնտեղ ոչմիայն մեքենաներն են քիչ այլ նաև բնությունն է շատ ծառերը և անտառներն են շատ:

 

Ինչ է իմ կյանքում պակասում

Իմ կյանքում կարծես թե ոչինչ չի պակասում, ամեն բան ունեմ, ջերմություն ստանում եմ ծնողներիցս, եղբոր խնդիր էլ չունեմ: Բայց իմ կյանքում երկու կարևոր բան կա որոնք պակասում են: Առաջինը ուզեցել էի և ուզում եմ  քույր ունենալ, բայց ինձնից մեծ,որպեսզի ինձ հետ խաղա պատանեկան խաղեր և ես ինձ մենակ չզգամ, իսկ եկրորդը իմ սիրելի, բայց, ցավոք, մահացած պապիկի պակասն է: Պապիկիս պակասն նրանում է որ ես նրա շատ բան եմ սովորել և լավ օրեր եմ անցկացրել նրա հետ: Եվ հիմա այդ ամենը չեմ կարողանում անել: