Մեր դասարանի աղջիկները

Այսօր ձեզ կպատմեմ մեր դասարանի աղջիկների մասին: Մանեն իմ ամենամտերկմ ընկերուհին է և ես նրան լավ եմ ճանաչում: Նա գեղեցիկ է, խելացի և թիթիզ: Լիլիթը թերագնահատում է բոլորին, որովհետև չի սիրում երբ շատ սխալներ են թույլ տալիս: Ջուլիան մեր դասարանի ամենաբարի աղջիկն է: Ինչքան վատ բառ ուզում ես ասա նա մեկ է քեզանից չի նեղանա: Անուշները շատ մտերիմ են և ունեն ընդհանուր սովորույթներ: Նրանք երկուսնել բարձրահասակ են, բարի և տեխնիկային գլուխ հանող: Ալեքսանդրան շատ է սիրում նկարել և դա նրա մոտ ստացվում է: Նարեն մեր դասարանի ամենաուժեղ աղջիկն է: Նույնիսկ մի քանի տղաներ նրանից վախենում են: Դրան զուգահեռ նա նաև շատ կատակասեր է և միշտ սիրում է ինչ-որ մեկի նեռվերի հետ խաղալ: Նանեն և Ստելլան մեր ապագա երգչուհիներն են և հուսով եմ, որ մի օր միասին հաջողության կհասնեն: Մեր դասարանի վերջին աղջիկը Լուսինեն է: Չնայած, որ մի քիչ կարճահասակ է, նա շատ բարի է և միշտ շփվում է մեզ հետ այնպես ինչպես մեզ հաճելի կլինի: Հոսով եմ այսքանը կարդալուց հետո կխուսափի մեր դասարանի աղջիկներից, որովհետև մենք բոլորս էլ մի քիչ գժուկներ ենք:

Հեղինակ՝ Անահիտ Հովհաննիսյան

One thought on “Մեր դասարանի աղջիկները

Leave a comment